Total Pageviews

Monday 26 September 2011

Jakość to będzie...


Kraków miasto moje.

Tak, właściwie mówiąc to Kraków jest miastem 800 tysięcznym, ale można czuć się w nim osamotniony zwłaszcza gdy przyjdzie szukać pracy. Dlatego napiszę skecz...

Jest Pani Marta?
Właśnie wyszła na przerwę.
A to poczekam.
Oj długo Pan będzie czekał.
A to dlaczego?
Ponieważ Pani Marta wychodzi na zebranie do.., tajemnica służbowa. Rozumie Pan.
A kto przedstawi mi oferty.
Ja oczywiście.
Więc w jakim Pan zawodzie pracował?
Pani kochana to nie Land, a …. Tu się chwyta roboty jaka jest.
Ale wie Pan doświadczenie na stanowisku pracy, staż i oczywiście świadectwa...
Szkolne!?
No wie Pan to już Pan przesadził. Nie szkolne a chodzi o tytuł, rozumie Pan mag. Inż itp.
Ale ja jestem po zawodówce.
A to trzeba było od razu mówić.
Mam kilka ofert, ale rozumie Pan chodzi o staż pracy na danym stanowisku.
Mam doświadczenie stróża nocnego.
Wybaczy Pan ale to miejsce przeznaczone dla zawodowców, rozumie Pan.
To znaczy nie ma dla mnie ofert.
E tam Panie kochany jest jedna to być chory i jakość się ułoży.
Dziękuje Pani i jak Tylko zachoruję to się odwdzięczę.
No to pieczątka i ma pan świadczenia oczywiście zdrowotne i powodzenia w chorowaniu, a później na …... i proszę o nas nie zapominać. U nas i dla chorych jest praca jak tylko podołają wyzwaniu.
Dziękuję Pani mag.
Autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl