Total Pageviews

Sunday 4 September 2011

Medytacja pisemna-poleca

Litera i wyraz wiążący w zdanie otwiera przed nami obraz i treść tego co oczekujemy czytając. Jednak czytając Ewangelię doświadczamy uniesienia Duchowego nad formą zawartą w naszym odlewie Duszy, która jest odzwierciedleniem czystości naszego serca. Myśl i czyn sprowadzający się do dialogu między Ja i Ty tylko wtedy zaowocuje, jeżeli będą obydwoje Ja i Ty w relacji z Bogiem czystością serca w miłości do Boga i człowieka widzącego świat w miłosierdziu Bożym. Dlatego gdy prowadziłem dialog z świadkami Jehowymi można było zaóważyć, że mimo to, że jestem Katolikiem, a Oni Świadkami Jehowymi intencje wspójności celu, lecz wyrażanie treści w czynach różniło nas co do okazywania wielbienia i podziękowania Bogu za dar bycia świadomym krzewienia wiary w myśl zasady wolność dał nam Bóg, lecz wieża Babel dała początek rozłamu w obrządku i treści wyrazu wielbiebia Jezusa Chrystusa i życia zgodnie z Ewangeliją i Bibliją...Tak będąc katolikiem broniłem swojej wiary przed Świadkami Jehowymi jednak odnosiłem się tolerancyjnie do ich wiary. Mimo różnicy w dogmatach doszliśmy do wniosku, że DAR głoszenia Ewageli daje przepustkę do nauczania wyznawców w Jezusa Chrystusa. Jednak DAR nie wynika z treści, ale ze słów, które muszą się pokrywać z nauką Kościoła Katolickiego dotyczy to mnie lub z nauką Świadków Jehowych dotyczy to ich. I nie należy się lękać w dyspócie z Świadkami Jehowymi, ale należy się zastanowić jaka jest różnica między mną a nimi i być doświadczony w potwierdzeniu swojej drogi życiowej. Katolik jeżeli jest świadomy to nie czuje się zagrożony przez w/w Zbór lecz będzie świadomy, że tylko miłością i tolerancją może dać świadectwo swojej wiary i wysłuchać [spokojnie jeżeli ma takie życzenie] Świadków Jehowych, lecz nie poto by jak chorągiewka powiewała na wietrze, ale by utwierdzić się w swojej wierze w myśl zasady Świadczył będziesz prze demną mimo tego, że droga twa była wyboista zachłysnowszy się wolnościa będąc człowiekiem... Autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl