Total Pageviews

Thursday 29 September 2011

Nowy Dzień to jak na nowo podejmować wyzwanie

Powracając do wspomnień z lat dziecinnych muszę przyznać, że teraz jak patrzę na dzieci to czasami się zastanawiam czy przypadkiem nie chciałbym zostać jednym z nich w tym okresie i w tym miejscu. Jednak wiek mówi za siebie i nie warto od nowa zaczynać życia lecz iść na przód do przodu ponieważ jeszcze może być ciekawsze życie nisz jest obecne. Chciałoby się spocząć na laurach i powiedzieć no teraz to ja już jestem na swoim i co się miałem dorobić to się dorobiłem i chciałbym spokojnie przeżyć dalsze życie. Ale to nie tak jak nam się wydaje. Nie ważne ile ma się lat, ale zawsze człowiek musi podejmować zadania w celu obudzenia się na drugi dzień, by móc powiedzieć jeszcze dano mi następny dzień życia tylko po to, by podejmować trud dnia codziennego. Człowiek niestety jest tak żywotny i oczywiście powinien być, by móc czuć się dowartościowany i powiedzieć sobie jestem komuś potrzebny i sobie. Niestety ciągle musimy podejmować trud życia i nie możemy spocząć na laurach ponieważ gdy choć na chwilę przystaniemy to wtedy wszystko zacznie nam się walić na łeb na szyję. Tylko chory człowiek może pozwolić sobie na lenistwo. Zdrowy człowiek musi jeżeli chce być sprawny fizycznie i umysłowo ciągle być w ruchu i myśleć o tym jak przetrwać w tym "Raju na ziemi" by czuć się jak w Raju. Dlatego gdy jesteśmy zagonieni i ciągle brakuje nam czasu to powinniśmy się cieszyć, a nie narzekać, a kiedy przyjdzie ten dzień w tygodniu na odpoczynek wtedy możemy sobie powiedzieć no cóż odpoczywamy ponieważ zasłużyliśmy sobie na odpoczynek, a na drugi dzień znowu wsiądziemy do samochodu i ruszymy w trasę, a jak to się skończy to zależy od nas i od losu jaki nam jest dany. Autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl